شیر برقی یونیدی UNI-D

فلوسوئیچ جانسون کنترل F61KB-11C ابزار دقیق فرکو
فلوسوئیچ جانسون کنترل F61KB-11C
مارس 26, 2024
نمایش همه

شیر برقی یونیدی UNI-D

شیر برقی یونیدی UNI-D ابزار دقیق فرکو
Rate this post

شیر برقی یونیدی UNI-D

شیر برقی یونیدی UNI-D با کیفیت بی نظیر خود در ایران بسیار مشهور است. این شیر برقی تولید کشور چین است. به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب خواهان زیادی در صنعت دارد. این قطعه با فرمان ۲/۲ می باشد. این به این معنا است که این قطعه دارای دو پورت است. یک پورت ورودی و پورت دیگر خروجی است. و همینطور این کالا دو بخش باز و بسته بودن را دارد. به صورت کلی شما می توانید دو مدل از این قطعه را در بازار مشاهده کنید. مدل قدیمی آن از برنج ساخته شده است. به علت مواد به کار رفته در ساخت، قیمت بالاتری را نیز دارد. اما مدل دیگر از ترکیب چند ماده ساخته شده است. این مدل از برنج، آلومینیوم و چدن ساخته شده است. بدیهی است با توجه به مواد به کار رفته قیمت پایین تری نیز داشته باشد.

از این محصول در فشار صفر تا هشت می توان استفاده کرد. یکی از مهم ترین ویژگی های این شیر برقی کاربرد آن در فشار صفر است. همین موضوع سبب محبوبیت بیشتر این کالاست. زیرا می توان از آن در مناطقی که فشار آب صفر است نیز استفاده کرد. همچنین این کالا در دمای خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. در آب با دمای حداکثر ۸۰ درجه سانتیگراد استفاده می شود. این در حالی است که در بخار تا دمای ۱۸۵ درجه قابل استفاده است.

سایز مختلف قابل سفارش

این کالا را در سایزهای مختلف می توانید سفارش دهید.

  • ۱٫۲ اینچ
  • ۳٫۴ اینچ
  • ۱ اینچ
  • ۱ ۱٫۴ اینچ
  • ۱ ۱٫۲ اینچ
  • ۲  اینچ

برای سفارش این محصول می توانید از منوی سمت راست، تماس با ما را انتخاب کنید. همچنین می توانید با تکمیل فرم اطلاعات تماس خود را برای ما بگذارید. کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. ابزار دقیق فرکو مفتخر به ارائه خدمات به شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *